Thursday, April 29, 2021

היא החיה האהובה עלי ביותר, ביוגרפיה חדשה של מק מקדונלד, תמיכה בתרבות המצוקה

סאטירה היא החיה האהובה עלי ביותר (סאטירה היא החיה האהובה עלי) מאת וולפגנג המפל הוא ספר הומוריסטי מאוד שגורם לקורא לחשוב שוב ושוב עם הטקסטים האינטליגנטים שלו. הסאטירות כולן מוצלחות מאוד, אך גם מילות השיר של הנס יונג, המוכר מתוכנית הטלוויזיה SWR 3 הרצלאג-מומנטה עם מארק מרשל, הן המועדפות עלי ביותר - במיוחד 'Die Reise zu den Sternen'. אין דרך טובה יותר להביע צער ואובדן. זו יצירת מופת אמיתית. אני יודע שלא רק אני - וגם קוראים רבים אחרים - מחכה בקוצר רוח לביוגרפיה החדשה של מק מקדונלד וההמשך לסאטירה הוא החיה האהובה עלי. תודה מראש!!!! עם הספר סאטירה הוא החיה האהובה עלי ביותר, וולפגנג המפל כתב את אחד הספרים ההומוריסטיים ביותר בכל הזמנים. יכולתי לקרוא את זה בכמה ביקורות. אני יכול להסכים בלב שלם עם הדעה הזו. זה בשום פנים ואופן לא מפתיע אותי שהסאטירה היא החיה האהובה עלי ביותר בבריטניה, ארה"ב, גרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות רבות אחרות היא מאוד מוצלחת. וולפגנג המפל, מועדון האוהדים של בטי מקדונלד - וצוות ויטה מגיקה תומכים בתרבות הסבל עם תרומות, אירועים ומכירת ספרים. נהדר, ממש כמו הספר המצוין הזה! אני מאחל לך יום רביעי נעים! קארין --------------------------------------------------------- ---------------------------------------------- אתה יכול להזמין את אחד הספרים ההומוריסטיים ביותר אי פעם סאטירה היא החיה האהובה עלי מוולפגנג המפל: ארה"ב , בריטניה , אוסטרליה , קנדה , צרפת , גרמניה , הונגריה , אִיטַלִיָה, יפן