Sunday, April 11, 2021

Wolfgang Hampel, Satira je moja najljubša žival, satirične gledališke igre in komedije

Kupila sem knjigo Satira je moja najljubša žival Wolfganga Hampela, ker mi je bil naslov knjige zelo všeč. Zdaj vem, da ne le naslov je briljanten. Dobro si predstavljam, da bi lahko po teh neverjetno smešnih satirah pisali gledališke igre ali komedije. Satira je moja najljubša žival je zakladnica za vse, ki imajo radi humor in satiro. Še zadnje vprašanje: kdaj bo avtor izdal novo knjigo? Amazon ---------------------------------------------- Naročite lahko. Satira je moja najljubša žival ( Satire is my favorite animal ) Wolfgang Hampel. ZDA , Združeno kraljestvo , Avstralija , Kanada , Češka, Francija , Nemčija , Madžarska , Italija, Japonska , Mehika , Poljska , Romunija , Slovaška republika , Španija , Švedska , Nizozemska . in Turčija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v oddaji HERZSCHLAG-MOMENTE na televiziji SWR 3 v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.