Friday, April 30, 2021

Wolfgang Hampel, Satira este animalul meu favorit, locul întâi în topul celor mai bine vândute cărți pe Amazon în Germania

Dragi prieteni! Astăzi îmi iau libertatea și vă doresc o lună mai fericită. Sunt sănătos, nu rotunde ca o minge, Pentru că eu alerg adesea în pădure Sper doar că ne vom vedea în curând. La Vita Magica Oh, ar fi minunat! Vă urez tuturor o lună mai încântătoare! Multe salutări Wolfgang Hampel ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Satira este animalul meu preferat ( Satira este animalul meu preferat ) de Wolfgang Hampel a ajuns din nou în topul celor mai bine vândute cărți pe Amazon în Germania. Satira este animalul meu preferat - Poeme satirice: cu informații despre evenimentul cult "Vita Magica" al Academiei pentru vârstnici din Heidelberg (germană) Perfect Paperback - 17 iulie 2018. de Wolfgang Hampel (Autor) Vezi toate formatele și edițiile Perfect Paperback €13.00 4 Folosit de la 6,19 € 2 Nou de la €13.00 Citește mai puțin Lungimea de imprimare 180 de pagini Limba Germană Editor TRIGA Editura Gerlinde Heß Pagina următoare Detalii despre produs Editura : TRIGA Editura Gerlinde Heß; ediția 1 (17 iulie 2018) Limba : germană Perfect Paperback : 180 de pagini ISBN-10 : 395828281559 ISBN-13 : 978-3958281554 Dimensiuni : 14,1 x 1,7 x 21,1 cm Locul în topul celor mai bune vânzări: 65.100 în Cărți (Vezi Top 100 în Cărți) 202 în Satire 651 în Poezie (Cărți) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Puteți comanda una dintre cele mai pline de umor cărți -------------- Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel: SUA , Regatul Unit, Australia , Canada , Republica Cehă, Franța , Germania , Ungaria , Italia, Japonia , Japonia, Mexic , Austria , Austria, Polonia, România, Republica Slovacă, Spania, Suedia, Țările de Jos. și Turcia . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel la emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3 TV, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.