Friday, April 30, 2021

Volfgangs Hampels, Satira ir mans mīļākais dzīvnieks, augsts Amazon Best Sellers Rank Vācijā

Dārgie draugi! Šodien es atļaušos un novēlu jums laimīgu maiju. Es esmu vesels, nav apaļš kā bumba, Jo es bieži skrienu pa mežu Es tikai ceru, ka mēs drīz redzēsimies Vita Magica Ak, tas būtu brīnišķīgi! Novēlu jums visiem burvīgu maiju! Daudzi sveicieni Volfgangs Hampels ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Volfganga Hampela (Wolfgang Hampel) Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ( Satire is my favorite animal ) atkal ir sasniegusi augstu Amazon bestselleru pozīciju Vācijā. Satira ir mans mīļākais dzīvnieks - Satiriskie dzejoļi: ar informāciju par Heidelbergas veco ļaužu akadēmijas kulta pasākumu "Vita Magica" (vācu valodā) Perfect Paperback - 17 July 2018. by Wolfgang Hampel (Autors) Skatīt visus formātus un izdevumus Perfekts papīra formātā €13.00 4 Izmantots no 6,19 € 2 Jaunums no €13.00 Lasīt mazāk Drukas garums 180 lappuses Valoda Vācu Izdevējs TRIGA Izdevniecība Gerlinde Heß Nākamā lapa Informācija par produktu Izdevējs : TRIGA Izdevniecība Gerlinde Heß; 1. izdevums (2018. gada 17. jūlijs) Valoda : vācu Perfekts Pārdruka : 180 lappuses ISBN-10 : 3958281559 ISBN-13: 978-3958281554 Izmēri: 14,1 x 1,7 x 21,1 cm Bestselleru rangs: 65,100 kategorijā Grāmatas (skatīt Top 100 kategorijā Grāmatas) 202 Satirās 651 in Dzeja (Grāmatas) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jūs varat pasūtīt vienu no humoristiskākajām grāmatām --------------. Satira ir mans mīļākais Volfganga Hampela dzīvnieks: USA , Apvienotā Karaliste, Austrālija , Kanāda , Čehija, Francija , Vācija , Ungārija , Itālija, Japāna , Japāna, Meksika , Austrija , Austrija, Polija, Rumānija, Slovākijas Republika, Spānija, Zviedrija, Nīderlande. un Turcija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels televīzijas SWR 3 raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.