Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satire is my gunsteling dier, nuwe Betty MacDonald biografie, ondersteuning van die noodkultuur

Satire ist mein Lieblingstier (Satire is my gunstelingdier) deur Wolfgang Hampel is 'n baie humoristiese boek wat die leser telkens met sy intelligente tekste laat nadink. Die satires is almal baie suksesvol, maar ook die lirieke vir Hans Jung, bekend uit die SWR 3 TV-program Herzschlag-Momente met Marc Marshall, is my gunsteling - veral 'Die Reise zu den Sternen'. Daar is geen beter manier om hartseer en verlies uit te spreek nie. Dit is 'n ware meesterstuk. Ek weet dat nie net ek nie - ook baie ander lesers - op die nuwe Betty MacDonald-biografie wag en dat die opvolg van Satire my gunsteling dier is. Byvoorbaat dankie!!!! Met die boek Satire is my gunsteling dier, het Wolfgang Hampel een van die humoristiesste boeke aller tye geskryf. Ek kon dit in verskeie resensies lees. Ek kan heelhartig met hierdie mening saamstem. Dit is vir my geensins verbasend dat satire my gunsteling dier is in die Verenigde Koninkryk, die VSA, Duitsland, Oostenryk, Switserland en baie ander lande nie, maar dit is baie suksesvol. Wolfgang Hampel, die Betty MacDonald-aanhangerklub - en die Vita Magica-span ondersteun die lydingskultuur met donasies, geleenthede en boekverkope. Wonderlik, net soos hierdie uitstekende boek! Ek wens jou 'n lekker Donderdag toe! Carin -------------------------------------------------- --------------------------------------------- U kan een van die humoristiesste boeke ooit bestel --------------------------------- Satire is my gunsteling dier van Wolfgang Hampel: VSA , Verenigde Koninkryk , Australië , Frankryk , Duitsland , Hongarye , Japan ,