Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satira da nire animalirik gogokoena, Betty MacDonalden biografia berria, atsekabetutako kulturaren laguntza

Wolfgang Hampel-en Satira da nire animalirik gogokoena (Satira is my favorite animal), liburu oso umoretsua da, irakurleari behin eta berriro pentsatzen uzten diona bere testu adimendunekin. Satirek arrakasta handia dute, baina Hans Jung-en letrak, SWR 3 telebistako Herzschlag-Momente Marc Marshall-ekin ezagunak direnak, dira nire gogokoenak - batez ere 'Die Reise zu den Sternen'. Ez dago atsekabea eta galera adierazteko modu hoberik. Benetako maisulana da hau. Badakit ni ez ezik - beste irakurle asko ere - Betty MacDonalden biografia berriaren zain nagoela gogotsu eta Satiraren segida da nire animaliarik gogokoena. Eskerrikasko aldez aurretik!!!! Satira da nire animalirik gogokoena liburuarekin, Wolfgang Hampelek garai guztietako libururik umoretsuenetako bat idatzi zuen. Hainbat kritiketan irakurri nuen. Bihotzez ados nago iritzi honekin. Niretzat ez da harritzekoa satirak nire animaliarik gogokoena Erresuma Batuan, AEBetan, Alemanian, Austrian, Suitzan eta beste herrialde askotan arrakasta handia izatea da. Wolfgang Hampel, Betty MacDonald fan kluba eta Vita Magica taldeak sufrimenduen kultura onartzen dute dohaintzekin, ekitaldiekin eta liburu salmentekin. Bikaina, liburu bikain hau bezala! Asteazken polita opa dizuet! Carin ------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Inoizko libururik umoretsuenetako bat eska dezakezu Satira Wolfgang Hampel-eko nire animalirik gogokoena da: AEB , Erresuma Batua , Australia , Canada , Frantzia , Alemania , Hungaria , Italia, Japonia ,