Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satira është kafsha ime e preferuar, biografia e re e Betty MacDonald, mbështetja e kulturës së dëshpëruar

Satira është kafsha ime e preferuar (Satira është kafsha ime e preferuar) nga Wolfgang Hampel është një libër me shumë humor që e bën lexuesin të mendojë përsëri dhe përsëri me tekstet e tij inteligjente. Satirat janë të gjitha shumë të suksesshme, por edhe teksti për Hans Jung, i njohur nga emisioni televiziv SWR 3 Herzschlag-Momente me Marc Marshall, janë të preferuarat e mia - sidomos 'Die Reise zu den Sternen'. Nuk ka mënyrë më të mirë për të shprehur pikëllimin dhe humbjen. Kjo është një kryevepër e vërtetë. E di që jo vetëm unë - edhe shumë lexues të tjerë - po presim me padurim për biografinë e re Betty MacDonald dhe vazhdimi i Satire është kafsha ime e preferuar. Ju falenderoj paraprakisht!!!! Me librin Satira është kafsha ime e preferuar, Wolfgang Hampel shkroi një nga librat më me humor të të gjitha kohërave. Mund ta lexoja në disa rishikime. Unë mund të pajtohem me gjithë zemër me këtë mendim. Në asnjë mënyrë nuk është për t'u habitur që satira është kafsha ime e preferuar në Mbretërinë e Bashkuar, SHBA, Gjermani, Austri, Zvicër dhe shumë vende të tjera është shumë e suksesshme. Wolfgang Hampel, klubi i tifozëve Betty MacDonald - dhe ekipi i Vita Magica mbështesin kulturën e vuajtjeve me donacione, ngjarje dhe shitje librash. E shkëlqyeshme, ashtu si ky libër i shkëlqyeshëm! Ju uroj nje te Enjte te mbare! Carin ------------------------------------------------------ --------------------------------------------- Mund të porosisni një nga librat më me humor ndonjëherë ------------------------------------ Satira është kafsha ime e preferuar nga Wolfgang Hampel: SHBA , Mbretëria e Bashkuar , Australi , Francë , Gjermani , Hungari , Itali, Japoni ,