Friday, April 30, 2021

Wolfgang Hampel, Satiir on minu lemmikloom, kõrge Amazon Bestsellerite edetabel Saksamaal

Kallid sõbrad! Täna võtan endale vabaduse ja soovin teile õnnelikku maid. Ma olen terve, mitte ümmargune nagu pall, Sest ma jooksen tihti metsas Ma lihtsalt loodan, et me näeme üksteist varsti Vita Magica juures Oh, see oleks imeline! Soovin teile kõigile lummavat maid! Palju tervitusi Wolfgang Hampel ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Satiir on minu lemmikloom ( Satire is my favourite animal ), mille autoriks on Wolfgang Hampel, on taas saavutanud kõrge Amazoni enim müüdud raamatute edetabeli Saksamaal. Satiir on minu lemmikloom - Satiirilised luuletused: koos teabega Heidelbergi Vanemuise Akadeemia kultusürituse "Vita Magica" kohta (saksa keeles) Perfect Paperback - 17. juuli 2018. Wolfgang Hampel (Autor) Vaata kõiki formaate ja väljaandeid Täiuslik pappköide €13.00 4 Kasutatud alates 6,19 € 2 Uus alates 13,00 € Loe vähem Prindi pikkus 180 lehekülge Keel Saksa Väljaandja TRIGA Kirjastus Gerlinde Heß Järgmine lehekülg Toote üksikasjad Väljaandja : TRIGA Kirjastus Gerlinde Heß; 1. trükk (17. juuli 2018) Keel : saksa keel Täiuslik pappköide : 180 lehekülge ISBN-10 : 3958281559 ISBN-13 : 978-3958281554 Mõõtmed : 14.1 x 1.7 x 21.1 cm Parim müüjate edetabel: 65,100 raamatute kategoorias (vt Top 100 raamatute kategoorias) 202 satiirides 651 aastal luule (raamatud) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Saate tellida ühe kõige humoorikama raamatu -------------- Satiir on minu lemmikloom Wolfgang Hampeli poolt: USA , Ühendkuningriik, Austraalia , Kanada , Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa , Saksamaa , Ungari , Itaalia, Jaapan , Jaapan, Mehhiko , Austria , Austria, Poola, Rumeenia, Slovaki Vabariik, Eesti, Rootsi, Madalmaad. ja Türgi . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel SWR 3 telesaates HERZSCHLAG-MOMENTE laupäeval, 3. augustil 2019, kell 21.50.