Sunday, April 11, 2021

Wolfgang Hampel, Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο, σατιρικά θεατρικά έργα και κωμωδίες

Αγόρασα το Satire is My Favorite Animal του Wolfgang Hampel επειδή μου άρεσε τόσο πολύ ο τίτλος του βιβλίου. Τώρα ξέρω ότι όχι μόνο ο τίτλος είναι λαμπρός. Μπορώ να φανταστώ ότι θα μπορούσε κανείς να γράψει θεατρικά έργα ή κωμωδίες μετά από αυτές τις απίστευτα αστείες σάτιρες. Το βιβλίο Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο είναι ένας θησαυρός για όσους αγαπούν το χιούμορ και τη σάτιρα. Μια τελευταία ερώτηση: πότε ο συγγραφέας θα κυκλοφορήσει νέο βιβλίο; Amazon ---------------------------------------------- Μπορείτε να παραγγείλετε. Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ( Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ) του Wolfgang Hampel. ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο , Αυστραλία , Καναδάς , Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία , Γερμανία , Ουγγαρία , Ιταλία, Ιαπωνία , Μεξικό , Πολωνία , Ρουμανία , Σλοβακική Δημοκρατία , Ισπανία , Σουηδία , Ολλανδία . και την Τουρκία . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel στην εκπομπή HERZSCHLAG-MOMENTE του SWR 3 το Σάββατο 3 Αυγούστου 2019, στις 21:50.