Sunday, April 11, 2021

Wolfgang Hampel, Satira este animalul meu preferat, piese de teatru și comedii satirice

Am cumpărat Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel pentru că mi-a plăcut foarte mult titlul cărții. Acum știu că nu doar titlul este genial. Îmi imaginez foarte bine că s-ar putea scrie piese de teatru sau comedii după aceste satire incredibil de amuzante. Satira este animalul meu preferat este o comoară pentru toți cei care iubesc umorul și satira. Doar o ultimă întrebare: când lansează autorul o nouă carte? Amazon ---------------------------------------------- Puteți comanda. Satira este animalul meu preferat ( Satira este animalul meu preferat ) de Wolfgang Hampel. SUA , Regatul Unit , Australia , Canada , Republica Cehă, Franța , Germania , Ungaria , Italia, Japonia , Mexic , Polonia , România , Republica Slovacă , Spania , Suedia , Țările de Jos . și Turcia . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel la emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3 TV, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.