Thursday, December 28, 2023

Nejhorší Vánoce pro Betty MacDonald - a fanouška Wolfganga Hampela Michaela

Nejhorší Vánoce pro Betty MacDonald - a fanouška Wolfganga Hampela Michaela ---- Doufáme, že vaše Vánoce byly hezké, ale pro Betty MacDonald - a fanouška Wolfganga Hampela Michaela to byly ty nejhorší Vánoce, jaké kdy zažil. ------------Astrid--------------------- To byly ty nejhorší Vánoce, jaké jsem kdy zažil. Je to moje vlastní chyba. Tak jsem spěchal, abych stihl vlak k rodině, že jsem si v tom chaosu zapomněl nasadit brýle. Všiml jsem si toho až na nádraží, když jsem nemohl přečíst informace o odjezdu. To už bylo pozdě. I když moji rodiče, moji dva bratři a sestra dnes nosí brýle neustále, mají úplně jiné přednosti než já. Rodina mi okamžitě nabídla, abych jejich brýle vyzkoušel, ale to nefunguje, protože moje ametropie potřebuje mnohem silnější korekční hodnoty. Proto jsem celé Vánoce ležel na gauči a viděl jsem všechno hodně rozmazaně. Bylo to tak hrozné, i když se o mě, který jsem byl slepý, s láskou starali všichni členové rodiny. Po Vánocích mě táta odvezl domů a já byla tak šťastná, když jsem si hned v bytě nasadila brýle. Bylo to jako opravdový vánoční dárek. Konečně jsem zase všechno viděl jasně. To se mi už nikdy nestane, protože jsem si bohužel musel uvědomit, že jsem natolik zrakově postižený, že brýle budu neustále potřebovat do konce svého mladého života. Řekněme si to na rovinu: bez brýlí jsem totálně v prdeli. -------------------- S pozdravem ---------------- Michael, který odchází z domu pouze s brýlemi, náhradními brýlemi a brýlovým pasem