Thursday, December 28, 2023

Najgorsze Święta Bożego Narodzenia dla Betty MacDonald i fana Wolfganga Hampela, Michaela

Najgorsze Święta Bożego Narodzenia dla Betty MacDonald i fana Wolfganga Hampela, Michaela ---- Mamy nadzieję, że Twoje Święta Bożego Narodzenia były miłe, ale dla Betty MacDonald i fana Wolfganga Hampela, Michaela, były to najgorsze Święta Bożego Narodzenia, jakie kiedykolwiek przeżył. -------Astrid------------------------- To były najgorsze Święta Bożego Narodzenia, jakie kiedykolwiek przeżyłam. To moja wina. Tak bardzo spieszyłam się na pociąg do rodziny, że w tym chaosie zapomniałam założyć okulary. Zauważyłem to dopiero na stacji kolejowej, gdy nie mogłem odczytać informacji o odjeździe. Wtedy było już za późno. Choć moi rodzice, dwaj bracia i siostra noszą teraz okulary cały czas, to mają zupełnie inne mocne strony niż ja. Rodzina od razu zaproponowała mi wypróbowanie ich okularów, ale to nie zadziałało, ponieważ moja ametropia wymaga znacznie silniejszych wartości korekcji. Dlatego przez całe Święta Bożego Narodzenia leżałam na kanapie i widziałam wszystko bardzo niewyraźnie. To było okropne, mimo że wszyscy członkowie rodziny z miłością opiekowali się mną, która była niewidoma. Po Świętach Bożego Narodzenia tata odwiózł mnie do domu i bardzo się ucieszyłam, gdy w mieszkaniu od razu założyłam okulary. To było jak prawdziwy prezent świąteczny. Wreszcie znów mogłem wszystko wyraźnie zobaczyć. Nigdy więcej mi się to nie przydarzy, bo niestety musiałam zdać sobie sprawę, że mam tak wadę wzroku, że do końca mojego młodego życia będę potrzebować okularów. Ujmijmy to wprost: bez okularów mam totalnego przerąbane. ------------------- Pozdrawiam ---------------- Michał, który wychodzi z domu tylko z okularami, okularami zapasowymi i paszportem na okulary