Thursday, December 28, 2023

A legrosszabb karácsonya Betty MacDonaldnak – és Wolfgang Hampel rajongónak, Michaelnek

A legrosszabb karácsonya Betty MacDonaldnak – és Wolfgang Hampel rajongónak, Michaelnek – Reméljük, hogy szép volt a karácsonya, de Betty MacDonald - és Wolfgang Hampel rajongó Michael számára ez volt a legrosszabb karácsony, amit valaha átélt. ------------Astrid---------------------- Ez volt a legrosszabb karácsony, amit valaha átéltem. Az én hibám. Annyira siettem, hogy elérjem a vonatot a családomhoz, hogy a káoszban elfelejtettem feltenni a szemüvegem. Csak a pályaudvaron vettem észre, amikor nem tudtam elolvasni az indulási információkat. Ekkor már késő volt. Bár a szüleim, a két bátyám és a nővérem ma már állandóan szemüvegesek, teljesen más erősségekkel rendelkeznek, mint én. A családom azonnal felajánlotta, hogy próbáljam ki a szemüvegüket, de ez nem megy, mert az ametropiámnak sokkal erősebb korrekciós értékekre van szüksége. Ezért feküdtem a kanapén egész karácsonyon, és mindent nagyon homályosnak láttam. Annyira szörnyű volt, hogy a család minden tagja szeretettel gondoskodott rólam, aki vak voltam. Karácsony után apám vitt haza, és nagyon boldog voltam, amikor azonnal felvettem a szemüvegem a lakásomban. Olyan volt, mint egy igazi karácsonyi ajándék. Végre újra tisztán láttam mindent. Ez soha többet nem fog megtörténni velem, mert sajnos rá kellett jönnöm, hogy annyira gyengén látok, hogy fiatal életem végéig folyamatosan szemüvegre lesz szükségem. Nyugodtan fogalmazzunk: szemüveg nélkül teljesen ki vagyok akadva. ------------------- Üdvözlettel ---------------- Michael, aki csak szemüveggel, tartalék szemüveggel és szemüveg útlevéllel hagyja el a házat