Thursday, December 28, 2023

Betty MacDonald ve Wolfgang Hampel hayranı Michael için en kötü Noel

Betty MacDonald ve Wolfgang Hampel hayranı Michael için en kötü Noel ---- Umarız Noeliniz güzel geçmiştir ama Betty MacDonald ve Wolfgang Hampel hayranı Michael için bu, şimdiye kadar yaşadığı en kötü Noeldi. ------------ Astrid---------- Bu şimdiye kadar yaşadığım en kötü Noel'di. Bu benim hatam. Aileme giden trene yetişmek için o kadar acelem vardı ki, bu kaosun ortasında gözlüğümü takmayı unuttum. Bunu ancak tren istasyonunda kalkış bilgisini okuyamadığım zaman fark ettim. O zamana kadar zaten çok geçti. Annem, babam, iki erkek kardeşim ve kız kardeşim artık sürekli gözlük taksalar da onların benden tamamen farklı güçleri var. Ailem hemen bana gözlüklerini denememi teklif etti ama bu işe yaramıyor çünkü ametropimin çok daha güçlü düzeltme değerlerine ihtiyacı var. Bu yüzden Noel boyunca kanepede uzandım ve her şeyi çok bulanık gördüm. Tüm aile üyelerinin kör olan bana sevgiyle bakmasına rağmen bu çok korkunçtu. Noel'den sonra babam beni eve bıraktı ve dairemde hemen gözlüklerimi taktığımda çok mutlu oldum. Gerçek bir Noel hediyesi gibiydi. Sonunda her şeyi yeniden net bir şekilde görebildim. Bu bir daha başıma gelmeyecek çünkü maalesef görme engelli olduğumu ve gençliğimin geri kalanında sürekli gözlüğe ihtiyaç duyacağımı fark etmek zorunda kaldım. Açıkça söyleyelim: Gözlüksüz tamamen mahvoldum. ------------------- Saygılarımla ---------------- Evden sadece gözlük, yedek gözlük ve gözlük pasaportuyla çıkan Michael