Wednesday, May 5, 2021

Wolfgang Hampel, Satire është kafsha ime e preferuar dhe biografia e re e Betty MacDonald

Wolfgang Hampel, autor i një prej librave më qesharakë të të gjitha kohërave, Satire ist mein Lieblingstier (Satire është kafsha ime e preferuar) themeloi Betty MacDonald Fan Club në 1983. Në 1996 ai intervistoi familjen dhe miqtë e humoristit të famshëm botëror Amerikan. Ai vizitoi të gjitha vendet ku jetonte Betty MacDonald me familjen e saj. Për shkak të shumë kërkesave nga tifozët ndërkombëtarë të Betty MacDonald, Blog-i i Klubit të Faneve të Betty MacDonald u lansua në 1999. Biografia, intervistat, historitë, raportet dhe poezitë e Wolfgang Hampel gjetën lexuesit në 40 vende. Puna e tij mbi Betty MacDonald është përfshirë gjithashtu në disa libra dhe teza. Ai është përfituesi i çmimit të parë Betty MacDonald Memorial. Wolfgang Hampel intervistoi shumë artistë dhe shkrimtarë të tjerë të famshëm, të tillë si Ingrid Noll, Astrid Lindgren, Truman Capote, JK Rowling, Maurice Sendak, Donna Leon, David Guterson, Marie Marcks, William Cumming, Walt Woodward dhe Betty MacDonald Fan Club anëtarët e nderit Letizia Mancino , Monica Sone, Gwen Grant dhe Darsie Beck. Wolfgang Hampel dhe ekipi i tifozëve Betty MacDonald aktualisht po punojnë për një biografi të re të Betty MacDonald me shumë detaje, informacione, histori dhe fakte që nuk janë botuar më parë. Mund të porosisni një nga librat më me humor të të gjitha kohërave -------------- Satire ist mein Lieblingstier - Satira është kafsha ime e preferuar - nga Wolfgang Hampel: SHBA , Mbretëria e Bashkuar , Australi , Kanada , Francë , Gjermani