Saturday, May 29, 2021

Wolfgang Hampel, Satire is mijn lievelingsdier, Ingrid Noll verrukt over boek, ontroerende TV-show hartslagmomenten met Marc Marshall

Ik heb net Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel uitgelezen en ik ben het eens met veel lezers van over de hele wereld. Het is een van de meest humoristische boeken ooit. Op de omslag van het boek kan ik lezen dat de wereldberoemde misdaadschrijfster Ingrid Noll ook een grote fan is van Wolfgang Hampel. De ontroerende teksten voor Hans Jung - bekend van het SWR 3 TV programma Herzschlag-Momente met Marc Marshall - zijn uniek en gaan je aan het hart. Wolfgang Hampel en zijn team steunen culturele instellingen met boekverkoop, schenkingen en speciale evenementen. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen----------------------- Satire is mijn lievelingsdier - Satire is mijn lievelingsdier - door Wolfgang Hampel: USA , Verenigd Koninkrijk, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Hongarije, Japan , Japan, Mexico, Oostenrijk, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowaakse Republiek. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in het SWR 3 televisieprogramma HERZSCHLAG-MOMENTE op zaterdag 3 augustus 2019, om 21.50 uur.