Sunday, May 30, 2021

Wolfgang Hampel, satire er favorittdyret mitt, Ingrid Noll er begeistret for bøker, beveger seg TV-show Herzschlag-Momente med Marc Marshall

Jeg har nettopp lest Wolfgang Hampels Satire is My Favorite Animal, og jeg er enig med mange lesere fra hele verden. Det er en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene. På bokomslaget kan jeg lese at den verdenskjente krimforfatteren Ingrid Noll også er en stor fan av Wolfgang Hampel. De rørende tekstene til Hans Jung - kjent fra SWR 3 TV-showet Herzschlag-Momente med Marc Marshall - er unike og går til hjertet ditt. Wolfgang Hampel og hans team støtter kulturinstitusjoner med boksalg, donasjoner og spesielle arrangementer. -------------------------------------------------- ----------------------------------------- Du kan bestille: Satire er mitt favorittdyr av Wolfgang Hampel --------------------- USA , Storbritannia , Canada , Tsjekkia, Frankrike , Tyskland , Japan , Japan , Mexico , Østerrike , Østerrike , Polen , Romania , -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i SWR 3 TV-show HERZSCHLAG-MOMENTE lørdag 3. august 2019 kl. 21:50.