Sunday, May 30, 2021

Wolfgang Hampel, Satire is mijn lievelingsdier maakt alle lezers aan het lachen

Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel zal zelfs lezers die niet snel in de lach schieten hardop doen lachen. Volgens de wereldberoemde misdaadauteur Ingrid Noll en vele lezers is dit boek een van de meest humoristische boeken aller tijden. Ik ben het er helemaal mee eens, en tot slot een waarschuwing: het is gevaarlijk dit boek in het openbaar te lezen, want je kunt raar aangekeken worden omdat je hardop lachte. Dat kan me niet schelen. Lachen is gezond! Wolfgang Hampel en het Heidelbergse Vita Magica team steunen de lijdende cultuur met donaties, boekverkoop en hopelijk binnenkort mogelijk extra evenementen. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen----------------------- Satire ist mein Lieblingstier - Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel: USA , Verenigd Koninkrijk, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Hongarije, Japan , Japan, Mexico, Oostenrijk, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowaakse Republiek. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in het SWR 3 televisieprogramma HERZSCHLAG-MOMENTE op zaterdag 3 augustus 2019, om 21.50 uur.