Friday, May 28, 2021

Wolfgang Hampel, nova biografija Betty MacDonald, prava Dorita Hess

Oboževalci fan kluba Betty MacDonald, Sem navdušena oboževalka Betty MacDonald in z veseljem bi obiskala otok Vashon - raj Betty MacDonald. Tole je odličen videoposnetek. Komaj čakam, da preberem novo biografijo Betty MacDonald, ki jo je napisal Wolfgang Hampel. Biografske zgodbe o Betty MacDonald in njegovi intervjuji z družino in prijatelji Betty MacDonald so odlični. Pravkar sem končal branje knjige Satira je moja najljubša žival Wolfganga Hampela in se strinjam s številnimi bralci z vsega sveta. To je ena najbolj humornih knjig vseh časov. Svetovno znana pisateljica skrivnosti Ingrid Noll je velika oboževalka Wolfganga Hampla. Prepričan sem, da bi bila Betty MacDonald všeč tudi knjiga Satira je moja najljubša žival. Wolfgang Hampel je odličen avtor za novo fascinantno biografijo Betty MacDonald s številnimi novimi dejstvi, informacijami in zgodbami, ki doslej še niso bile objavljene. Tako kot številni oboževalci Betty MacDonald z vsega sveta želim končno izvedeti, kdo je prava Dorita Hess. Odkriti je treba še veliko drugih zakladov Betty MacDonald. Hvala za odlično delo fan kluba Betty MacDonald! Objava informacij v več jezikih je čudovita zamisel. Veliko pozdravov in lep konec tedna----- Carin ----------------------------------------------------------------------------------------------- Naročite lahko eno najbolj humorističnih knjig doslej----------------------- Satire ist mein Lieblingstier - Satira je moja najljubša žival - Wolfgang Hampel: ZDA , Združenega kraljestva, Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija, Madžarska, Japonska , Japonska, Meksika, Avstrija, Avstrija, Poljska, Romunija, Slovaška republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v oddaji HERZSCHLAG-MOMENTE na televiziji SWR 3 v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.