Sunday, May 30, 2021

Wolfgang Hampel, Satir är mitt favoritdjur, Ingrid Noll är glad över boken, rörande ögonblick med Marc Marshall i TV-serien

Jag har just läst klart Satiren är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel och jag håller med många läsare från hela världen. Det är en av de mest humoristiska böckerna någonsin. På bokomslaget kan jag läsa att den världsberömda kriminalförfattaren Ingrid Noll också är ett stort fan av Wolfgang Hampel. De gripande texterna om Hans Jung - kända från SWR 3:s TV-program Herzschlag-Momente med Marc Marshall - är unika och går till hjärtat. Wolfgang Hampel och hans team stöder kulturinstitutioner med bokförsäljning, donationer och särskilda evenemang. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satire ist mein Lieblingstier - Satir är mitt favoritdjur - av Wolfgang Hampel: USA , Förbundet, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i SWR 3:s tv-program HERZSCHLAG-MOMENTE lördagen den 3 augusti 2019 kl. 21.50.