Sunday, May 30, 2021

Wolfgang Hampel, satira është kafsha ime e preferuar, Ingrid Noll është entuziast për librat, duke shfaqur shfaqjen televizive Herzschlag-Momente me Marc Marshall

Sapo kam lexuar Satira e Wolfgang Hampel është kafsha ime e preferuar dhe pajtohem me shumë lexues nga e gjithë bota. Oneshtë një nga librat më me humor të të gjitha kohërave. Në kopertinën e librit mund të lexoj se shkrimtarja me famë botërore e krimeve Ingrid Noll është gjithashtu një tifoze e madhe e Wolfgang Hampel. Tekstet prekëse për Hans Jung - të njohura nga shfaqja televizive SWR 3 Herzschlag-Momente me Marc Marshall - janë unike dhe ju shkojnë në zemër. Wolfgang Hampel dhe ekipi i tij mbështesin institucionet kulturore me shitjen e librave, donacione dhe ngjarje të veçanta. ------------------------------------------------------ ----------------------------------------- Ju mund të porosisni: Satira është kafsha ime e preferuar nga Wolfgang Hampel --------------------- SHBA , Mbretëria e Bashkuar , Kanada , Republika Çeke, Francë , Gjermani , Japoni , Japoni , Meksikë , Austri , Austri , Polonia , Rumania , ------------------------------------------------------ -------------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE të Shtunën, 3 Gusht 2019, në 21:50 pasdite.