Friday, May 28, 2021

Wolfgang Hampel, ny Betty MacDonald-biografi, den verkliga Dorita Hess

Betty MacDonalds fan club fans, Jag är ett stort fan av Betty MacDonald och skulle gärna besöka Vashon Island - Betty MacDonalds paradis. Här är en bra video. Jag kan inte vänta på att läsa Wolfgang Hampels nya Betty MacDonald-biografi. De biografiska berättelserna om Betty MacDonald och hans intervjuer med Betty MacDonalds familj och vänner är fantastiska. Jag har just läst klart Satiren är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel och jag håller med många läsare från hela världen. Det är en av de mest humoristiska böckerna genom tiderna. Den världsberömda kriminalförfattaren Ingrid Noll är ett stort fan av Wolfgang Hampel. Jag är säker på att Betty MacDonald också skulle ha älskat boken Satir är mitt favoritdjur. Wolfgang Hampel är den perfekta författaren för en ny fascinerande Betty MacDonald-biografi med många nya fakta, information och historier som aldrig tidigare har publicerats. Jag, liksom många Betty MacDonald-fans från hela världen, vill äntligen veta vem den riktiga Dorita Hess är. Det finns så många andra Betty MacDonald-skatter att upptäcka. Tack för Betty MacDonald-fanklubbens fantastiska arbete! Det är en utmärkt idé att publicera informationen på många språk. Många hälsningar och en trevlig helg----- Carin ----------------------------------------------------------------------------------------------- Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satire ist mein Lieblingstier - Satir är mitt favoritdjur - av Wolfgang Hampel: USA , Förbundet, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i SWR 3:s tv-program HERZSCHLAG-MOMENTE lördagen den 3 augusti 2019 kl. 21.50.