Friday, May 28, 2021

Wolfgang Hampel, nový životopis Betty MacDonaldovej, skutočná Dorita Hessová

Fanúšikovia fanklubu Betty MacDonaldovej, Som vášnivou fanúšičkou Betty MacDonaldovej a rada by som navštívila ostrov Vashon - raj Betty MacDonaldovej. Tu je skvelé video. Nemôžem sa dočkať, až si prečítam nový životopis Betty MacDonaldovej od Wolfganga Hampela. Životopisné príbehy o Betty MacDonaldovej a jeho rozhovory s rodinou a priateľmi Betty MacDonaldovej sú skvelé. Práve som dočítal knihu Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela a súhlasím s mnohými čitateľmi z celého sveta. Je to jedna z najhumornejších kníh všetkých čias. Svetoznáma spisovateľka záhad Ingrid Nollová je veľkou fanúšičkou Wolfganga Hampela. Som si istý, že Betty MacDonaldovej by sa kniha Satira je moje obľúbené zviera tiež páčila. Wolfgang Hampel je ideálnym autorom novej fascinujúcej biografie Betty MacDonaldovej s mnohými novými faktami, informáciami a príbehmi, ktoré ešte nikdy neboli publikované. Rovnako ako mnohí fanúšikovia Betty MacDonaldovej z celého sveta chcem konečne vedieť, kto je skutočná Dorita Hessová. Existuje mnoho ďalších pokladov Betty MacDonaldovej, ktoré treba objaviť. Ďakujeme za skvelú prácu fanklubu Betty MacDonaldovej! Uverejnenie informácií v mnohých jazykoch je skvelý nápad. Mnoho pozdravov a pekný víkend----- Carin ----------------------------------------------------------------------------------------------- Môžete si objednať jednu z najhumornejších kníh vôbec----------------------- Satire ist mein Lieblingstier - Satira je moje obľúbené zviera - Wolfgang Hampel: USA , Spojené kráľovstvo, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakúsko, Rakúsko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznom programe SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.