Sunday, May 30, 2021

Wolfgang Hampel, satire is my gunsteling dier, Ingrid Noll is entoesiasties oor boeke, roerende TV-program Herzschlag-Momente met Marc Marshall

Ek het pas Wolfgang Hampel se Satire is my gunstelingdier gelees en ek stem saam met baie lesers van regoor die wêreld. Dit is een van die mees humoristiese boeke aller tye. Op die boekomslag kan ek lees dat die wêreldbekende misdaadskrywer Ingrid Noll ook 'n groot aanhanger van Wolfgang Hampel is. Die aangrypende tekste vir Hans Jung - wat bekend is uit die SWR 3 TV-program Herzschlag-Momente met Marc Marshall - is uniek en pas in u hart. Wolfgang Hampel en sy span ondersteun kulturele instellings met boekverkope, donasies en spesiale geleenthede. -------------------------------------------------- ----------------------------------------- U kan: Satire is my gunsteling dier deur Wolfgang Hampel --------------------- VSA , Verenigde Koninkryk , Kanada , Tsjeggiese Republiek, Frankryk , Duitsland , Japan , Japan , Mexiko , Oostenryk , Oostenryk , Pole , Roemenië , Slowaakse Republiek -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in die SWR 3 TV-program HERZSCHLAG-MOMENTE op Saterdag 3 Augustus 2019, om 21:50 uur.