Sunday, May 30, 2021

Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, Ingrid Noll er begejstret for bogen, rørende tv-shows hjerteblink med Marc Marshall.

Jeg har netop læst "Satire er mit yndlingsdyr" af Wolfgang Hampel, og jeg er enig med mange læsere fra hele verden. Det er en af de mest humoristiske bøger nogensinde. Jeg kan læse på bogens omslag, at den verdensberømte kriminalforfatter Ingrid Noll også er en stor fan af Wolfgang Hampel. De bevægende tekster til Hans Jung - kendt fra SWR 3 tv-programmet Herzschlag-Momente med Marc Marshall - er unikke og går lige i hjertet. Wolfgang Hampel og hans team støtter kulturinstitutioner med bogsalg, donationer og særlige arrangementer. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Du kan bestille en af de mest humoristiske bøger nogensinde----------------------- Satire er mit yndlingsdyr - Satire er mit yndlingsdyr - af Wolfgang Hampel: USA , Forenet Kongerige, Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland, Ungarn, Japan , Japan, Mexico, Østrig, Østrig, Polen, Rumænien, Slovakiske Republik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lørdag den 3. august 2019 kl. 21.50.