Thursday, May 13, 2021

Betty MacDonald -faniklubin ESC-voittaja 2021

yksi kaikkien aikojen parhaista ESC-merkinnöistä - erittäin hauska ja erittäin tärkeällä viestillä! Tämä on ESC 2021 -voittajamme monien ESC-faneiden mukaan ympäri maailmaa. Pyysimme ESC-faneja 40 maassa lähettämään meille äänensä, ja tämä on numero 1. En tunne vihaa En tunne vihaa Olen vain pahoillani Sinusta tuntuu niin fiksulta aina kun löydät toisen tavan kuluttaa minua Mutta en tunne vihaa Olen vain pahoillani Joten voit heiluttaa tällä keskisormella, se ei koskaan heiluta sinulle takaisin Koska en tunne Anteeksi En todellakaan välitä, että haluat lyödä minua Tee se tunnelmalla ja annan sinun olla Annan sinun olla tavallinen Eileen Mutta älä uskalla, mmm, suuttua Kun ymmärrät nuo sanat, älä vain lyö minua Mitä? Koska en tunne vihaa Olen vain pahoillani Sinusta tuntuu niin fiksulta aina kun löydät toisen tavan kuluttaa minua Mutta en tunne vihaa Olen vain pahoillani Joten voit heiluttaa tällä keskisormella, se ei koskaan heiluta sinulle takaisin Koska en tunne vihaa Anteeksi En todellakaan välitä olla kilpailijasi Koska sinun kaltaisellesi se on välttämätöntä selviytymisen kannalta mitä sanoit? Hän ei vain sanonut niin Kyllä, tein, ja olen pahoillani En tunne vihaa, se on tämän laulun pääasia Luulen, että tarvitset holhota jonkinlaisena validointina Et selviydy turhautumisesta, jonka satunnainen minulle kiinnittyminen Onko toinen vakuutus siitä, että olet vain vihamielinen henkilö Kuka ei oikeastaan ​​ole parempi kuin minä Napauta tauko, uh En tunne vihaa, en tunne vihaa Olen vain pahoillani, vain pahoillani Sinusta tuntuu niin fiksulta aina kun löydät toisen tavan kuluttaa minua Naiset ja herrat Siinä se "En tunne vihausta" Toivottavasti sinulla on toinen hyvä elämä ja nähdään pian Mutta en tunne vihaa Olen vain pahoillani Joten voit heiluttaa tällä keskisormella, se ei koskaan heiluta sinua takaisin Koska en tunne vihaa Olen vain pahoillani Sinusta tuntuu niin fiksulta aina kun löydät toisen tavan kuluttaa minua Mutta en tunne vihaa Olen vain pahoillani Joten voit heiluttaa, heiluttaa, heiluttaa, heiluttaa, heiluttaa, heiluttaa, heiluttaa, heiluttaa sinua Koska en tunne