Thursday, May 13, 2021

Betty MacDonald fana klubo ESC-gajninto 2021

unu el la plej bonaj ESC-enskriboj iam ajn - tre amuza kaj kun tre grava mesaĝo! Ĉi tio estas nia gajninto de ESC 2021 laŭ multaj ESC-fanoj tra la mondo. Ni petis ESC-fanojn en 40 landoj sendi al ni siajn voĉojn kaj ĉi tio estas nia n-ro 1. Mi ne sentas malamon Mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Vi sentas vin tiel lerta, kiam vi trovas alian manieron eluzi min Sed mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Do vi povas svingi per tiu mezfingro, ĝi neniam ŝanceliĝos al vi Ĉar mi ne sentas min Pardonu Mi vere ne zorgas pri tio, ke vi volas frapi min Faru ĝin kun talento kaj mi lasos vin esti Mi lasos vin esti komuna Eileen Sed ĉu vi ne kuraĝas, mmm, koleri Kiam vi rimarkas, ke tiuj vortoj simple ne frapas min Kio? Ĉar mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Vi sentas vin tiel lerta, kiam vi trovas alian manieron eluzi min Sed mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Do vi povas svingi per tiu mezfingro, ĝi neniam ŝanceliĝos al vi Ĉar mi ne sentas malamon Pardonu Mi vere ne ĝenas, esti via rivalo Ĉar via speco estas esenca por postvivi diru kion? Li ne nur diris tion Jes, mi faris, kaj mi kompatas Mi ne sentas malamon, jen la tuta punkto de ĉi tiu kanto Mi supozas, ke vi bezonas patronadon kiel ian validigon Vi ne eltenos la ĉagrenon, ke via hazarda fiksado de mi Ĉu alia aserto, ke vi estas nur malaminda homo Kiu ne vere pli bonas ol mi Frapu paŭzon, uh Mi ne sentas malamon ne sentas malamon Mi nur kompatas Mi nur kompatas Vi sentas vin tiel lerta, kiam vi trovas alian manieron eluzi min Gesinjoroj Jen ĉio kun "Mi Ne Sentas Malamon" Mi esperas, ke vi havos alian bonan vivon kaj ĝis revido Sed mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Do vi povas svingi per tiu mezfingro, ĝi neniam ŝanceliĝos al vi Ĉar mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Vi sentas vin tre lerta, kiam vi trovas alian manieron eluzi min Sed mi ne sentas malamon Mi nur kompatas Do vi povas svingi, svingi, svingi, svingi, svingi, svingi, svingi, svingi vin Ĉar mi ne sentas min