Saturday, October 30, 2021

Wolfgang Hampels bok "Satir är mitt favoritdjur" är ett fyrverkeri av de mycket kvicka och roliga punchlines

Wolfgang Hampels bok "Satir är mitt favoritdjur" är ett fyrverkeri av de mycket kvicka och roliga punchlines som vi avfyrar nästan varje dag. Den mycket intelligent skrivna boken sprider alltid god humor, men också eftertänksamhet. Min familj, mina vänner och jag tycker mycket om "Satire ist mein Lieblingstier" och hoppas att Wolfgang Hampel kommer att publicera ett nytt satiriskt fyrverkeri mycket snart. ------------------ Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel:------------- Borgmästare Stefanie Jansen överlämnade Vita Magica-donationen på Vita Magica oktober på 500 euro till Anne Grazcol-Steiner och Wolfgang Grazcol från Taeter Theater Heidelberg tisdagen den 26 oktober 2021. Wolfgang Hampel och Vita Magica-teamet stöder behövande kulturinstitutioner med bokförsäljning av "Satir är mitt favoritdjur", donationer och evenemang.--------------------------------- national & international--------------------- USA , Förbundet, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE i SWR 3 lördag 3 augusti 2019 kl. 21.50.