Saturday, October 30, 2021

Kniha Wolfganga Hampela "Satira je moje obľúbené zviera" je ohňostrojom veľmi vtipných a zábavných pointy

Kniha Wolfganga Hampela "Satira je moje obľúbené zviera" je ohňostrojom veľmi vtipných a zábavných pointy, ktoré strieľame takmer každý deň. Veľmi inteligentne napísaná kniha vždy šíri dobrý humor, ale aj zamyslenie. Moja rodina, priatelia a ja máme veľmi radi "Satire ist mein Lieblingstier" a dúfame, že Wolfgang Hampel čoskoro vydá nový satirický ohňostroj. ------------------ Môžete si objednať jednu z najhumornejších kníh vôbec----------------------- Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela:------------- Starostka Stefanie Jansen odovzdala v utorok 26. októbra 2021 na podujatí Vita Magica October dar od spoločnosti Vita Magica vo výške 500 eur Anne Grazcol-Steiner a Wolfgangovi Grazcolovi z divadla Taeter Theater Heidelberg. Wolfgang Hampel a tím Vita Magica podporujú kultúrne inštitúcie v núdzi predajom knihy "Satira je moje obľúbené zviera", darmi a podujatiami.--------------------------------- national & international--------------------- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakúsko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznom programe SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.