Saturday, October 30, 2021

Kniha Wolfganga Hampela "Satira je moje nejoblíbenější zvíře" je ohňostrojem velmi vtipných a zábavných pointy

Kniha Wolfganga Hampela "Satira je moje nejoblíbenější zvíře" je ohňostrojem velmi vtipných a zábavných pointy, které střílíme téměř každý den. Velmi inteligentně napsaná kniha vždy šíří dobrý humor, ale také zamyšlení. Moje rodina, přátelé a já máme ' Satire ist mein Lieblingstier ' velmi rádi a doufáme, že Wolfgang Hampel brzy vydá nový satirický ohňostroj. ------------------ Můžete si objednat jednu z nejhumornějších knih vůbec----------------------- Satira je mé oblíbené zvíře Wolfganga Hampela:------------- V úterý 26. října 2021 předala starostka Stefanie Jansenová na říjnové Vita Magice dar ve výši 500 eur Anne Grazcol-Steinerové a Wolfgangu Grazcolovi z divadla Taeter v Heidelbergu. Wolfgang Hampel a tým Vita Magica podporují potřebné kulturní instituce prodejem knihy "Satira je moje oblíbené zvíře", dary a akcemi.--------------------------------- national & international--------------------- USA , Spojené království, Austrálie, Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakousko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v pořadu televize SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50 hod.