Saturday, October 30, 2021

Knjiga Wolfganga Hampla "Satira je moja najljubša žival" je ognjemet zelo duhovitih in smešnih udarnih stavkov

Knjiga Wolfganga Hampla "Satira je moja najljubša žival" je ognjemet zelo duhovitih in smešnih udarnih stavkov, ki jih izstrelimo skoraj vsak dan. Zelo inteligentno napisana knjiga vedno širi dober humor, pa tudi premišljenost. Moja družina, prijatelji in jaz imamo zelo radi ' Satire ist mein Lieblingstier ' in upamo, da bo Wolfgang Hampel kmalu objavil nov satirični ognjemet. ------------------ Naročite lahko eno najbolj humornih knjig v zgodovini----------------------- Satira je moja najljubša žival Wolfgang Hampel:------------- Županja Stefanie Jansen je v torek, 26. oktobra 2021, na oktobrski Vita Magici Anne Grazcol-Steiner in Wolfgangu Grazcolu iz gledališča Taeter v Heidelbergu izročila donacijo Vita Magica v višini 500 evrov. Wolfgang Hampel in ekipa Vita Magica s prodajo knjige "Satira je moja najljubša žival", donacijami in dogodki podpirajo kulturne ustanove v stiski.--------------------------------- national & international--------------------- ZDA , Združenega kraljestva, Avstralija, Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija, Madžarska, Japonska , Japonska, Meksika, Avstrija, Poljska, Romunija, Slovaška republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v oddaji HERZSCHLAG-MOMENTE na televiziji SWR 3 v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.