Thursday, August 1, 2024

USA: Ke kū nei ʻo Trump i hope ma luna o nā ʻōlelo wahaheʻe a Harris - "ʻelemakule, makaʻu"

WATSON USA: Ke kū nei ʻo Trump i hope ma luna o nā ʻōlelo wahaheʻe a Harris - "ʻelemakule, makaʻu" ʻAukake 1, 2024, 10:52 am Anna Von Stefanelli ʻO ka mea mua, ʻo ka moho pelekikena ʻo ʻAmelika Hui Pū ʻIa ʻo Donald Trump i kī mau i nā pana i ka Pelekikena ʻAmelika ʻo Joe Biden. Ma hope o ka haʻalele ʻana o Joe Biden mai ka holo hou ʻana, ʻo ka moho hou ʻo Kamala Harris kāna mea i makemake nui ʻia. Ua pana pū ʻo ia iā lākou i ka Pōʻakolu. Ua nīnau wahaheʻe ʻo ia i ke kumu o Harris. Ua ʻōlelo ʻo ia ua "huli ʻeleʻele" ka Hope Pelekikena ʻAmelika i kekahi mau makahiki i hala ma hope o kona "hoʻololi koke" i kona ʻano. ʻO kāna noʻonoʻo ʻana ua haʻalulu. A ʻaʻole i liʻuliʻu nā ʻōlelo e hoʻopuka i nā headwind. ʻAʻole ʻo Kamala Harris wale nō ka mea i pane i nā ʻōlelo hoʻopunipuni. Nui nā alakaʻi kālaiʻāina ma ʻAmelika i lele i kona ʻaoʻao a hoʻohewa ʻino iā ia. ʻO kekahi o ka ʻohana o Trump ke kūʻē iā ia. USA: Ua ʻōlelo wahaheʻe ʻo Trump e pili ana i ke kumu o Harris Ua hiki mai nā ʻōlelo hoʻopiʻi i ka wā i nīnau ai kahi mea nīnau iā Trump i kahi nīnau ma kahi hālāwai o nā mea nūpepa ʻeleʻele (NABJ conference). Ua nīnau ʻo ia iā Trump no ke aha e kākoʻo ai ka poʻe koho ʻeleʻele i kahi moho me ka moʻolelo o ka hoʻouka kaua ʻana i nā hoʻokūkū politika. Ua pane aku ʻo Trump me ka hoʻouka ʻana a me ka nīnau ʻana i ke ʻano o Harris. Ua ʻōlelo ʻo ia: "He ʻohana India mau ʻo ia a ua hoʻolaha wale i ka hoʻoilina India. ʻAʻole wau i ʻike he ʻeleʻele ʻo ia a hiki i kona lilo ʻana i ʻeleʻele i kekahi mau makahiki i hala aku nei a makemake ʻo ia e ʻike ʻia ʻo ia he ʻeleʻele. ʻike ʻo ia he India a ʻeleʻele paha? Mahalo ʻo ia i nā mea ʻelua, akā ʻaʻole ʻo ia, ʻōlelo ʻo ia. "No ka mea he Inia ʻo ia i ka manawa holoʻokoʻa, a laila ua hana ʻo ia i ka U-turn a lilo ʻo ia i ʻeleʻele," i ʻōlelo ai ʻo ia, me ka hoʻohui ʻana i kekahi e noiʻi i kēia. Ma hope koke iho, ua hahai ʻo ia ma kāna kahua ʻo Truth Social: "Ua ʻōlelo ʻo Crazy Kamala he India ʻo ia a ʻaʻole ʻeleʻele. He hana nui kēlā. Ua hoʻokomo ʻia ka pou i kahi wikiō 2019 o Harris a me ka mea hoʻokani ʻo Mindy Kaling e kuke ana i ka masala dosa, kahi kīʻaha ʻĀina Hema kaulana, hui pū. I loko o ke kiʻi, ua hoʻololi lākou i ka ʻike e pili ana i ko lākou ʻano o South Indian. ʻO ka ʻōlelo a Trump e pili ana iā Harris i hana ʻia mai ka lewa lahilahi - ua pana ʻo ia i hope Ma hope: Ua ʻike ʻia ʻo Kamala Harris he ʻeleʻele mai kona wā kamaliʻi. He India ka makuahine o Harris a ʻo Jamaican kona makuakāne, a ua neʻe lāua ʻelua i USA. Ua hānau ʻia ʻo Harris ma Oakland, Kaleponi. Ma laila ʻo ia i hele ai i kahi kulanui ʻAmelika-ʻAmelika kahiko, ʻo Howard University ma Wakinekona. A: ʻO ia ka wahine mua, ʻeleʻele mua a me ka hope pelekikena mua o ʻAsia Hema. Ua haʻi ʻo Hope Pelekikena Kamala Harris i kahi hui hoʻolaha, Poalua, Iulai 30, 2024, ma Atlanta. (AP Photo/John Bazemore) Ma mua o ka hoʻomaka ʻana o ka hana a Kamala Harris, ua ʻike ʻia ʻo ia ʻo ʻeleʻele. Ua pane aku ʻo Kamala Harris i nā ʻōlelo hoʻopaʻapaʻa a Trump i ka wā o ka hōʻike ʻana i mua o nā haumāna ma Houston: "Ke hoʻomanaʻo mau nei mākou a pau i nā makahiki ʻehā (ka mea hoʻoponopono: i ka wā ʻo Trump ka Pelekikena ʻAmelika). ʻO ia ka "hōʻike kahiko like" - me ka māhele a me ka mahalo ʻole. A laila ua hoʻohui ʻo ia: "E ʻae mai iaʻu e ʻōlelo i kēia: ʻOi aku ka maikaʻi o ka poʻe ʻAmelika. Pono ka poʻe i kahi mea ma luna e haʻi i ka ʻoiaʻiʻo. ʻO ka mea pane ʻole i nā ʻoiaʻiʻo me ka huhū a me ka inaina. " Eia hou, pono ka USA e hoʻomaopopo i ka hoʻokaʻawale ʻole ʻana o nā ʻokoʻa, akā ʻo ia ke "kumu o ka ikaika". ʻOiai ʻo ka hope o Trump, ʻo J. D. Vance, i pale aku iā Trump, nui nā Repubalika ʻē aʻe i pale aku i ka hoʻopaʻapaʻa e pili ana i ke kumu o Harris, e like me CNN. ʻO nā leo mai ka pūʻulu e like me John Thune, Steve Daines a me John Barrasso i ʻōlelo ʻia e pono ke kau ʻana o ke koho balota i ka politika a me nā ʻokoʻa o ka manaʻo. Ke lele nei ka poʻe kālai'āina i ka ʻaoʻao o Harris - me ke keiki a Trump Ua hoʻāhewa kekahi mau poʻe Democrats nui i nā ʻōlelo a Trump a hōʻike i ka huhū. Ua ʻōlelo ʻo Lunamakaʻāinana ʻo Steven Horsford o Nevada, ka luna o ka Congressional Black Caucus. Ua kapa ʻo ia iā Trump "racist," "hōʻino" a "hōʻino" ma ke ʻano he wahine ʻeleʻele. Ua hana like ke Kiaaina ʻo Illinois ʻo JB Pritzker e pili ana i ka "racism" i hōʻike ʻia e Trump. ʻO Arizona Senator Mark Kelly, i noʻonoʻo ʻia ʻo Kamala Harris e hiki ke hoʻoholo, ua hoʻohewa pū ʻo ia i nā ʻōlelo a Donald Trump. Ua haʻi ʻo ia i nā mea hoʻolaha ʻo "nā ʻōlelo a kahi ʻelemakule makaʻu a hopohopo, ʻo ia hoʻi i ka pule i hala aku nei, ua kiʻi ʻia kāna hoki e kahi loio ʻike." Manaʻo ʻo Kelly ua ʻike wale ʻia ka hopohopo o Trump iā ia.