Saturday, August 31, 2024

ʻO Donald Trump: ʻO ia me ke koho balota? Hōʻike ka wikiō i ke kūlana maoli o Trump

news.de ʻO Donald Trump: ʻO ia me ke koho balota? Hōʻike ka wikiō i ke kūlana maoli o Trump ʻatikala e ka luna hoʻoponopono news.de Sarah Baumann-Rüster • 2 hola • 2 minuke manawa heluhelu Ua hana ʻo Donald Trump ma mua o kahi hiʻohiʻona kānalua i nā lā i hala iho nei. Makemake ʻo Donald Trump i ka nānā. ʻO ka mea hiki ʻole iā ia ke kū, ʻo nā hōʻike maikaʻi ʻole e pili ana iā ia. A ʻo ia ka mea i ʻike i kahi kiʻekiʻe hou i nā lā i hala. Ua hana ʻo Trump i nā poʻo poʻomanaʻo me kahi ʻōlelo hōʻeuʻeu o ke Kaua Honua, kahi hana haʻalulu o ka nāwaliwali a me ka paʻi puʻuwai puʻuwai. ʻO ka nūhou Trump o kēia pule e haʻi iā ʻoe i ke ʻano o kēia. Hoʻokumu ʻo Donald Trump i ka weliweli me ka ʻōlelo aʻo kaua honua Ua hoʻomaka ka pule o Trump me kahi hoʻouka kaua hou ʻana i kāna hoa hoʻokūkū o kēia manawa ʻo Kamala Harris. Ma kāna ʻaoʻao pūnaewele ʻo Truth Social, ua hoʻopiʻi ʻo ia i ka moho pelekikena Demokratika no ke alakaʻi ʻana i ʻAmelika Hui Pū ʻIa i ke Kaua Honua III. "ʻAʻole kāua i ke kaua honua ʻekolu, no ka mea, ʻo ia kā mākou e hele nei!" Hiki iā ʻoe ke heluhelu hou aʻe e pili ana i ka ʻōlelo aʻo kaua honua a Donald Trump ma aneʻi. ʻAʻole ʻae ka poʻe loea i ka lanakila ʻana i ke koho balota - Ua hoʻololi ʻo Trump iā ia iho i waho o ke kiʻi me kēia hoʻoholo? ʻO Donald Trump a ʻo Kamala Harris ka inoa o ka pāʻani ma ke koho balota ʻAmelika ma Nowemapa 5th. Eia naʻe, e like me nā hōʻike hou, hiki ke paʻakikī nā mea no Trump. No ka mea: Ma waena o nā kānaka a pau, hiki i ka wahine ke hōʻino i kona kūlana o ka lua o ka manawa ma ke keʻena. Manaʻo ka poʻe loea i ke kākoʻo ʻana o Trump i ka luna kānāwai hoʻopaʻapaʻa ʻo Amy Coney Barrett i hiki ke hoʻopau i kona manawa e lanakila ai i ka hoʻolaha koho balota ʻAmelika. Ua ʻike ʻia ka wikiō nāwaliwali - ua pau ʻo Donald Trump Makemake ʻo Donald Trump e pāpā i kēia wikiō mai ka pūnaewele. Hōʻike nā kiʻi i hana i nā pōʻai ma X (Twitter ma mua) i kēia pule e hōʻike ana i kahi Repubalika luhi e hakakā nei e piʻi i ke alapiʻi i kona mokulele. Hū ʻo ia i ka ea a paʻakikī ʻo ia e hanu. I ka hopena, pau loa ka moho pelekikena.