Wednesday, August 28, 2024
L'ex guardianu di u FC parla contru à a pulitica di i rifuggiati: "Questa assurdità pulitica mi fa arrabbiare"
GIORNU 24
L'ex guardianu di u FC parla contru à a pulitica di i rifuggiati: "Questa assurdità pulitica mi fa arrabbiare"
Articulu di Florian Fischer • 16 ore • 2 minuti di lettura
Cologne - L'imaghjini terribili da Solingen anu causatu una agitazione in tutta a Germania in l'ultimi ghjorni. L'anzianu portiere di 1. FC Köln, Markus Pröll (44), hà ancu a so opinione nantu à questu. Avà hà ancu fattu cunnosce questu.
L'anzianu guardianu di 1. FC Köln, Markus Pröll (44), hà criticatu duramente a pulitica migratoria tedesca.
"Invece di "pudemu fà", un cuncettu di cumu fà hè statu di enorme impurtanza", u nativu di Rheinbach spara contru à a pulitica di migrazione tedesca in un post di Facebook è in particulare culpisce l'ex cancelliera Angela Merkel (70). "Sra Merkel, u vostru prughjettu hà fiascatu", cuntinueghja.
In 2015/16, l'anzianu capu di a CDU hà criatu una cultura d'accoglienza durante a crisa di i rifuggiati. "L'Alimagna aiuta - ok. Ma per piacè micca à a spesa di i so valori, a cultura è, soprattuttu, a sicurità. Se ci sò trè terroristi fora di 100 persone ammessi, u prezzu hè troppu altu. Hè finitu ", disse Pröll.
L'annu 44 hà ancu a so opinione nantu à l'attaccu disgustu in Solingen: "Se questu hè u prezzu per" esse culurite ", hè definitu troppu altu per mè. Mi alluntanaghju chjaramente da u dirittu in a mo vista di e cose. I Ma Sottu ancu chì a sicurezza è a spensieratezza in a vita di ogni ghjornu sò più impurtanti per mè cà u multiculturalismu suciale ".
L'anzianu guardianu di u FC hè ancu assai preoccupatu di ciò chì succederà in pochi anni.
Ci hè statu un attaccu terrorista in Solingen u venneri scorsu induve trè persone sò morti.
"Natale 2027 cù suldati davanti à a chjesa per pudè celebrà a vigilia di Natale in tranquillità Una visita à a piscina esterna cù l'artiglieria per pudè andà à natà nurmale?"
Tuttavia, per impedisce chì e cose ghjunghjenu cusì luntanu, chjama à un ripensu. "Questa disgrazia pulitica da quelli chì anu una visione completamente disturbata di u mondu mi piscia solu", scrive in u post di Facebook è chjama à e cunsequenze.
Per ellu, "Solingen hè di speranza solu u principiu" di un grande dibattitu di migrazione. Ma ancu quì u so scetticismu prevale.
"Ma aghju dubbii assai grandi", Markus Pröll cuncludi u so postu.