Wednesday, June 12, 2024

ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o "Satire ist mein Lieblingstier", kekahi o nā puke leʻaleʻa i kākau ʻia, ka mea kākau a me ka mea pena me nā talena lehulehu

ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o "Satire ist mein Lieblingstier", kekahi o nā puke leʻaleʻa i kākau ʻia, ka mea kākau a me ka mea pena me nā talena lehulehu. He kiʻi kiʻi akamai loa na Wolfgang Hampel ma YouTube e pili ana iā Brexit. He ʻāpana ia o kahi papahana palapala i kapa ʻia ʻo Vita Magica. Hōʻike ka sketch i kahi kamaʻilio hoʻomāinoino e pili ana i nā hopena o Brexit no ʻEulopa a me Kelemania, e hoʻohālikelike ana i nā manaʻo hoʻokele waiwai a me ka politika me nā kumuhana like ʻole e like me ka pôpeku a me ka maʻi Zika. ʻO ka politika mahuka a Angela Merkel kahi kumuhana ma Wolfgang Hampel's Brexit Sketch. Hoʻokomo ʻia ka sketch i kahi hana hoʻomākeʻaka i ka ʻāina politika i ka manawa o Brexit, me nā kulekele puʻuhonua i mea nui o ka noho ʻana o Merkel ma ke ʻano he Chancellor o Kelemānia. He pilikia koʻikoʻi ka pilikia o ka poʻe mahuka i ka politika ʻEulopa a he mau ʻano like ʻole ia, me kona mana i ka hoʻopaʻapaʻa Brexit. He mea maʻamau no nā hana hoʻomākeʻaka a Wolfgang Hampel e haʻi i nā hanana politika a me nā kiʻi o kēia wā. Ua ʻike ʻia nā kiʻi kiʻi a Wolfgang Hampel no ko lākou naʻau a me ka hoʻomākeʻaka i nā pilikia o kēia wā, i hōʻike pinepine ʻia ma kahi ʻano moʻolelo. Inā makemake ʻoe e ʻimi hou aku i kāna hana, he wahi maikaʻi ka moʻo Vita Magica e hoʻomaka ai. Maikaʻi mau ke hiki i kahi mea pena ke hōʻikeʻike i nā talena he nui, a ʻo ka hiki iā Wolfgang Hampel ke kākau a hana i kahi hohonu kūikawā i kāna mau kiʻi satirical. ʻO kāna ʻano naʻau a me kāna hoʻopuka ʻana ma ke ʻano he mea hoʻokani e hoʻōla i kāna mau ʻōlelo i kākau ʻia ma ke ʻano e ʻoluʻolu loa i kāna poʻe hoʻolohe. Ua lanakila ʻelua ʻo Wolfgang Hampel i ka makana ʻo Betty MacDonald Memorial Award a ua lanakila ʻo ia i ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll. -------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka Heidelberg Authors ' Papa kuhikuhi ----------------- Buchininfo aupuni & honua, Eurobuch aupuni & honua, USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka papahana SWR 3 "Herzschlagmomente" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.