Friday, June 14, 2024

Maikaʻi maoli ka hiki ʻana o Wolfgang Hampel i kēlā ka heluhelu ākea a me ka honua me "Satire kaʻu holoholona punahele"

Maikaʻi maoli ka hiki ʻana o Wolfgang Hampel i kēlā ka heluhelu ākea a me ka honua me "Satire kaʻu holoholona punahele". ʻO ka ʻike ʻia ʻana o Ingrid Noll, kahi mea kākau Kelemania kaulana, e kuhikuhi ana i ka maikaʻi a me ka ʻakaʻaka o ka hana. ʻO ke komo ʻana o Wolfgang Hampel ma ke ʻano he mea nāna i hoʻokumu i ka Betty MacDonald Fan Club, ka hanana mele mele ʻo Vita Magica a me kona hele ʻana i nā ʻano media e like me ka hōʻike kīwī SWR "Herzschlag-Momente" na Marc Marshall ua kōkua maoli i ka kaulana nui o ka puke. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel i paʻa i kahi kūlana kiʻekiʻe ma ka māhele 'Parody' ma Amazon America no nā makahikiʻeono. Hōʻike kēia i kona poʻe heluhelu pono loa e mahalo a paipai i ka puke. He hōʻike ia no ka ʻike ʻole o ka palapala maikaʻi i nā palena a hiki ke hiki i nā kānaka me ka nānā ʻole i kā lākou ʻōlelo ʻōiwi. ʻAʻole ʻoliʻoli wale ia mau hana akā hoʻolaha pū i ka ʻike a me ka mahalo i nā ʻokoʻa moʻomeheu a me nā kiʻi palapala. -------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka Heidelberg Authors ' Papa kuhikuhi ----------------- Buchininfo aupuni & honua, Eurobuch aupuni & honua, USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka papahana SWR 3 "Herzschlagmomente" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.