Sunday, June 16, 2024

ʻO ka hui cabaret hou "Die Heidelberger Satireschotterer" na Wolfgang Hampel ma Vita Magica ma ka Poalua, Iune 25, 2024 ma 3:40 p.m. - a hiki i ka approx. 5:10 p.m., VHS Heidelberg, Bergheimer Str. 76, Hale E06 - mahalo nui ʻia nā malihini

ʻO ka hui cabaret hou "Die Heidelberger Satireschotterer" na Wolfgang Hampel ma Vita Magica ma ka Poalua, Iune 25, 2024 ma 3:40 p.m. - a hiki i ka approx. 5:10 p.m., VHS Heidelberg, Bergheimer Str. 76, Hale E06 - mahalo nui ʻia nā malihini ----------------------- Wolfgang Hampel, ʻelua manawa lanakila ʻo Betty MacDonald Memorial Award a lanakila o ka SWR Ingrid Noll Competitionʻo ia ka mea kākau o "Satire is my favorite holoholona", ka mea a ka poʻe hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu e manaʻoʻiʻo ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau. Hāʻawi ʻo Wolfgang Hampel i ka cabaret politika satirical 'Die Heidelberger Satireschotterer', āna i hoʻokumu ai, me nā mea kākau ʻo Gerhard Drokur, Peter Gunsch, Martin Gunsch a me Wilfried Rumpf. He polokalamu ʻālohilohi o kēia manawa me nā kiʻi kiʻi akamai a noʻonoʻo, nā mele, nā kikokikona a me nā parodies e kali ana i nā malihini. ----------------------------------------------- Manaʻolana mākou iā ʻoe hauʻoli lākou a pau. Ua hana hou mākou iā mākou iho i kēia lā. 'O ka Heidelberg Satire Gravelers' me kā lākou papahana, hihiu e like me ka ʻīlio hae, ʻaʻole haipule e like me ke keiki hipa. --------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma Heidelberg Authors ' Papa kuhikuhi ----------------- Buchininfo aupuni & honua, Eurobuch aupuni & honua, USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka hōʻike televise SWR 3 "Herzschlagmomente" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.