Saturday, June 22, 2024

Libri "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel ndryshon nga librat e tjerë satirikë në gjuhën gjermane përmes kombinimit të tij unik të poezive satirike dhe përshkrimit të ngjarjes së kultit "Vita Magica"

Libri "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel ndryshon nga librat e tjerë satirikë në gjuhën gjermane përmes kombinimit të tij unik të poezive satirike dhe përshkrimit të ngjarjes së kultit "Vita Magica" në Akademinë për të moshuarit në Heidelberg. Ai ofron një pasqyrë të serisë letrare-muzikore që Wolfgang Hampel krijoi dhe paraqet skicat, këngët dhe poezitë popullore që ai interpreton atje. Fakti që "Satira është kafsha ime e preferuar" ka mbajtur një rang të lartë në Parody në Amazon America për më shumë se 6 vjet është shumë mbresëlënës dhe tregon se ka një njohje të madhe ndërkombëtare për veprën e Wolfgang Hampel, gjë që nuk është ndryshe rasti për gjuhën gjermane. libra satirikë është. Ky sukses është edhe për shkak të çmimeve të Wolfgang Hampel, si çmimi përkujtimor i Betty MacDonald dhe fitimi i konkursit SWR Ingrid Noll, si dhe mbështetja e vetë Ingrid Noll-it "Satira është kafsha ime e preferuar" konsiderohet nga shumë lexues dhe kritikë të jetë një nga librat më humoristik të të gjitha kohërave. Përfshirja e Wolfgang Hampel në shumë projekte të tjera letrare, si seriali "Vita Magica" që ai themeloi, gjithashtu kontribuon në popullaritetin e tij duke rritur profilin e tij si autor dhe duke krijuar një audiencë më të gjerë për veprat e tij. ---------------- Lexim në dhomën e ndenjes me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autor i "Satira është kafsha ime e preferuar" në autorin e Heidelberg drejtoria ------------------ Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare, SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Brazil , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungaria , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turqia ---------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 "Momente të rrahjeve të zemrës" të shtunën, 3 gusht 2019, në orën 21:50