Saturday, June 29, 2024

Bajden protiv Tramp Ostri tonovi na prvata TV debata

Доналд Трамп и Џо Бајден во ТВ дебата на американската телевизија. 4 мин Бајден против Трамп Остри тонови на првата ТВ дебата Од: 28 јуни 2024 9:13 часот Американскиот претседател Бајден и поранешниот американски претседател Трамп си разменија удари во првиот ТВ дуел Керстин Клајн, АРД Вашингтон, тагесшау, 28 јуни 2024 9:00 часот Бајден: Трамп ги охрабри луѓето да упаднат во Капитол Се разговараше и за упадот на Капитол по последните избори. Бајден остро го критикуваше својот претходник: „Тој ги охрабри овие луѓе“. Трамп седеше во Белата куќа три часа и не интервенираше додека неговите поддржувачи кршеа прозорци, ја окупираа зградата на парламентот и брутално беснееја. Наместо тоа, Трамп ги нарече овие луѓе „патриоти“ и сакаше да се откаже од нивните казни, Трамп објасни дека ги повикал своите поддржувачи да дејствуваат „мирно и патриотски“. Потоа ја нападна тогашната демократска претседателка на Претставничкиот дом Ненси Пелоси. Тој лажно тврдеше дека Пелоси потоа ја одбил неговата понуда да испрати „10.000 војници или Националната гарда“ во Капитол на 6 јануари 2021 година. Пелоси немаше овластување над Националната гарда. Кога Капитолот беше нападнат, таа и тогашниот лидер на мнозинството во Сенатот, Чак Шумер, побараа воена помош, вклучително и од Националната гарда. Поранешниот претседател не одговори јасно дали Трамп ќе го прифати исходот од претстојните избори. Модераторите поставуваа прашања неколку пати, но републиканецот се сврте и одговори на прашањето само при третиот обид - па дури и тогаш само заобиколно: „Ако тоа се фер, легални и добри избори, тогаш дефинитивно“. Доналд Трамп Трамп: Немаше да има руска инвазија за време на мене. Рускиот претседател Владимир Путин одлучи да ја нападне Украина кога виде колку САД се неспособни да се повлечат од Авганистан, рече Трамп. Доколку биде избран, тој ќе ја заврши војната во Украина пред неговата формална инаугурација. Тој ја остави отворена токму онака како што сакаше да го направи тоа Републиканецот ја критикуваше и економската политика на Бајден: „Инфлацијата ја убива нашата земја. Бајден направи лоша работа Демократот објасни дека кога ја презеде функцијата во јануари 2021 година, ја презеде економијата што беше „во слободен пад“. Впрочем, стапката на инфлација значително падна, а добра е и состојбата на пазарот на трудот. Сепак, многу граѓани се уште се фрустрирани бидејќи цените и понатаму се високи. Американски медиуми: Појавата на Бајден предизвика паника кај демократите Покрај содржината, вниманието на набљудувачите беше насочено и кон изгледот на противниците. А 81-годишниот актуелен претседател на моменти се покажа катастрофално: Бајден пелтечеше, понекогаш ја губеше нишката и зборуваше со слаб глас. Неговиот слаб настап дури го засени настапот на Трамп, кој беше преполн со грешки и очигледни лаги. Според тоа, 67 отсто од анкетираните гласале за 78-годишниот, само 33 отсто го гледале Бајден како победник. Бајден по појавувањето рече дека мислел дека се „добро“. „Имам болки во грлото“, додаде тој. Американските коментатори изразија ужас од дебатата на Бајден. „Одговорите на Бајден беа, во многу случаи, надвор од контекст“, рече политичкиот известувач Аби Филип. Според американските медиуми, со нетрпение очекуваниот ТВ дуел предизвикал паника во Демократската партија. „Вашингтон пост“ напиша дека предизборниот тим на Бајден внатрешно признал дека американскиот претседател се борел на ТВ сцената и дека неговиот изглед ја оштетил неговата кандидатура. „Катастрофа“, рече пратеникот од Демократската партија за Си-Ен-Ен - но, како и многу критичари од партијата, Трансатлантскиот комесар верува дека е можна промена на кандидатот. „Демократите ќе треба да одлучат на нивната партиска конференција во средината на август дали демократите навистина ќе одат на ноемвриските избори со Џо Бајден“, рече политичарот на ФДП Мајкл Линк за Тагесшпигел. Демократите треба да размислат кој има најголеми шанси за победа против поранешниот претседател Доналд Трамп „Изборите во САД ќе се добијат на средина“, нагласи Линк. „На демократите им треба кандидат кој може да победи во оваа средина, кој им дава надеж и визија и кој може да ја надмине поларизацијата на американското општество. Donald Tramp i Džo Bajden vo TV debata na amerikanskata televizija. 4 min Bajden protiv Tramp Ostri tonovi na prvata TV debata Od: 28 juni 2024 9:13 časot Amerikanskiot pretsedatel Bajden i poranešniot amerikanski pretsedatel Tramp si razmenija udari vo prviot TV duel Kerstin Klajn, ARD Vašington, tagesšau, 28 juni 2024 9:00 časot Bajden: Tramp gi ohrabri luǵeto da upadnat vo Kapitol Se razgovaraše i za upadot na Kapitol po poslednite izbori. Bajden ostro go kritikuvaše svojot prethodnik: „Toj gi ohrabri ovie luǵe“. Tramp sedeše vo Belata kuḱa tri časa i ne interveniraše dodeka negovite poddržuvači kršea prozorci, ja okupiraa zgradata na parlamentot i brutalno besneeja. Namesto toa, Tramp gi nareče ovie luǵe „patrioti“ i sakaše da se otkaže od nivnite kazni, Tramp objasni deka gi povikal svoite poddržuvači da dejstvuvaat „mirno i patriotski“. Potoa ja napadna togašnata demokratska pretsedatelka na Pretstavničkiot dom Nensi Pelosi. Toj lažno tvrdeše deka Pelosi potoa ja odbil negovata ponuda da isprati „10.000 vojnici ili Nacionalnata garda“ vo Kapitol na 6 januari 2021 godina. Pelosi nemaše ovlastuvanje nad Nacionalnata garda. Koga Kapitolot beše napadnat, taa i togašniot lider na mnozinstvoto vo Senatot, Čak Šumer, pobaraa voena pomoš, vklučitelno i od Nacionalnata garda. Poranešniot pretsedatel ne odgovori jasno dali Tramp ḱe go prifati ishodot od pretstojnite izbori. Moderatorite postavuvaa prašanja nekolku pati, no republikanecot se svrte i odgovori na prašanjeto samo pri tretiot obid - pa duri i togaš samo zaobikolno: „Ako toa se fer, legalni i dobri izbori, togaš definitivno“. Donald Tramp Tramp: Nemaše da ima ruska invazija za vreme na mene. Ruskiot pretsedatel Vladimir Putin odluči da ja napadne Ukraina koga vide kolku SAD se nesposobni da se povlečat od Avganistan, reče Tramp. Dokolku bide izbran, toj ḱe ja završi vojnata vo Ukraina pred negovata formalna inauguracija. Toj ja ostavi otvorena tokmu onaka kako što sakaše da go napravi toa Republikanecot ja kritikuvaše i ekonomskata politika na Bajden: „Inflacijata ja ubiva našata zemja. Bajden napravi loša rabota Demokratot objasni deka koga ja prezede funkcijata vo januari 2021 godina, ja prezede ekonomijata što beše „vo sloboden pad“. Vpročem, stapkata na inflacija značitelno padna, a dobra e i sostojbata na pazarot na trudot. Sepak, mnogu graǵani se ušte se frustrirani bidejḱi cenite i ponatamu se visoki. Amerikanski mediumi: Pojavata na Bajden predizvika panika kaj demokratite Pokraj sodržinata, vnimanieto na nabljuduvačite beše nasočeno i kon izgledot na protivnicite. A 81-godišniot aktuelen pretsedatel na momenti se pokaža katastrofalno: Bajden peltečeše, ponekogaš ja gubeše niškata i zboruvaše so slab glas. Negoviot slab nastap duri go zaseni nastapot na Tramp, koj beše prepoln so greški i očigledni lagi. Spored toa, 67 otsto od anketiranite glasale za 78-godišniot, samo 33 otsto go gledale Bajden kako pobednik. Bajden po pojavuvanjeto reče deka mislel deka se „dobro“. „Imam bolki vo grloto“, dodade toj. Amerikanskite komentatori izrazija užas od debatata na Bajden. „Odgovorite na Bajden bea, vo mnogu slučai, nadvor od kontekst“, reče političkiot izvestuvač Abi Filip. Spored amerikanskite mediumi, so netrpenie očekuvaniot TV duel predizvikal panika vo Demokratskata partija. „Vašington post“ napiša deka predizborniot tim na Bajden vnatrešno priznal deka amerikanskiot pretsedatel se borel na TV scenata i deka negoviot izgled ja oštetil negovata kandidatura. „Katastrofa“, reče pratenikot od Demokratskata partija za Si-En-En - no, kako i mnogu kritičari od partijata, Transatlantskiot komesar veruva deka e možna promena na kandidatot. „Demokratite ḱe treba da odlučat na nivnata partiska konferencija vo sredinata na avgust dali demokratite navistina ḱe odat na noemvriskite izbori so Džo Bajden“, reče političarot na FDP Majkl Link za Tagesšpigel. Demokratite treba da razmislat koj ima najgolemi šansi za pobeda protiv poranešniot pretsedatel Donald Tramp „Izborite vo SAD ḱe se dobijat na sredina“, naglasi Link. „Na demokratite im treba kandidat koj može da pobedi vo ovaa sredina, koj im dava nadež i vizija i koj može da ja nadmine polarizacijata na amerikanskoto opštestvo.