Thursday, December 30, 2021

Satiren är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel är en skatt av de bästa satirerna och de blå blommorna i poesin

Satiren är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel är en skatt av de bästa satirerna och de blå blommorna i poesin, men man kan också hitta mycket roliga samhällskritiska texter. Wolfgang Hampel och Vita Magica-teamet stöder kulturinstitutioner med donationer, bokförsäljning och evenemang. Förhoppningsvis kommer det snart att bli bättre tider igen. Under tiden läser jag Satir är mitt favoritdjur, som alltid lyckas muntra upp mig.-------------- Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Förbundet, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Italien, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lördag 3 augusti 2019 kl. 21.50.