Thursday, December 30, 2021

Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel este o comoară a celor mai bune satire și flori albastre ale poeziei

Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel este o comoară a celor mai bune satire și flori albastre ale poeziei, dar puteți găsi și texte foarte amuzante, critice la adresa societății. Wolfgang Hampel și echipa Vita Magica sprijină instituțiile culturale prin donații, vânzări de carte și evenimente. Să sperăm că vremurile mai bune vor veni din nou în curând. Între timp, citesc Satira este animalul meu preferat, care reușește întotdeauna să mă înveselească.-------------- Puteți comanda una dintre cele mai pline de umor cărți vreodată----------------------- Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Regatul Unit, Australia, Canada, Republica Cehă, Franța, Germania, Germania, Italia, Ungaria, Japonia , Japonia, Mexic, Austria, Polonia, România, Republica Slovacă. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel în emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.