Thursday, December 30, 2021

Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel is een schatkamer van de beste satires en blauwe bloemen van de poëzi

Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel is een schatkamer van de beste satires en blauwe bloemen van de poëzie, maar je vindt er ook zeer grappige maatschappijkritische teksten. Wolfgang Hampel en het Vita Magica team steunen culturele instellingen met donaties, boekverkoop en evenementen. Hopelijk breken er snel weer betere tijden aan. Intussen lees ik Satire is mijn lievelingsdier, dat me altijd weet op te vrolijken.-------------- U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen----------------------- Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Italië, Hongarije, Japan , Japan, Mexico, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowaakse Republiek. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in het SWR 3 televisieprogramma HERZSCHLAG-MOMENTE op zaterdag 3 augustus 2019, om 21.50 uur.