Thursday, August 11, 2022

Kritika Tesli: Samovozeći automobili "kose djecu bez razlike" - Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najsmješnijih knjiga svih vremena, nova biografija Betty MacDonald, zahtjev za podršku projektima

Berlinske novine Kritika Tesli: Samovozeći automobili "kose djecu bez razlike" - Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najsmješnijih knjiga svih vremena, nova biografija Betty MacDonald, zahtjev za podršku projektima jla - prije 3 sata Teslina tehnologija autonomne vožnje o kojoj se mnogo raspravlja – za koju izvršni direktor Elon Musk kaže da se već koristi u preko 100.000 vozila u Sjevernoj Americi – mogla bi biti daleko manje napredna nego što je proizvođač automobila reklamirao. Zapravo, autopilot koji je Musk opisao kao “nevjerovatan” ne može čak ni prepoznati malu djecu na ulici, žali se organizacija The Dawn Project. Dan O'Dowd, osnivač The Dawn Project, objavio je video na Twitteru koji prikazuje cijeli eksperiment iz više perspektiva i u usporenom snimku. Ovim spotom organizacija koja je kritična za Teslu promoviše političku mobilizaciju za zabranu samovozećih automobila. "Sve dok Elon Musk ne dokaže da ne kose djecu", rekao je O'Dowd. ------------------------------- Želimo vam ugodan četvrtak sa zahtjevom za podršku našim projektima. Imamo mnogo fanova u 40 zemalja i molimo vas da podržite naš rad. 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela karakterizira nevjerovatna komičnost situacije. Posvećena je Betty MacDonald i fanovima Betty MacDonald fan kluba. Sigurni smo da bi se Betty MacDonald svidjela ova divna knjiga. Rijetko smo čitali knjigu s tako širokim spektrom tema i visokog kvaliteta. 'Satira je moja omiljena životinja' našla je mnoge oduševljene čitaoce širom svijeta. (SAD, UK, njemačko govorno područje i mnoge druge zemlje) Wolfgang Hampel i klub obožavatelja Betty MacDonald rade na novoj biografiji poznate humoristkinje Betty MacDonald, autorice bestselera 'Jaje i ja'. Biografija sadrži mnogo fascinantnih informacija. Stalno su nas pitali za Doritu Hess. Ova tajna konačno je otkrivena u novoj biografiji Betty MacDonald. Autor iz Heidelberga Wolfgang Hampel, klub obožavatelja Betty MacDonald i tim Vita Magica podržavaju Ukrajinu i kulturne institucije donacijama, prodajom knjiga 'Satira je moja omiljena životinja' i događajima. Molimo vas da podržite naše projekte kupovinom međunarodno uspješne knjige 'Satira je moja omiljena životinja'! Hvala unaprijed! ------------------------------ nacionalne i međunarodne informacije o knjigama, Eurobuch nacionalni i međunarodni,----------------- ---- SAD >, Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Kanada, Češka Republika, Francuska, Njemačka, Njemačka , Italija, Mađarska , Japan, , Japan, Holandija , Španija, Švajcarska , Švicarska -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel u SWR 3 TV emisiji HERZSCHLAG-MOMENTE u subotu, 3. avgusta 2019. u 21:50.