Monday, September 20, 2021

Wolfgang Hampel, Satira je moje obľúbené zviera, vynikajúci štýl a skvelé pointy.

Satiry Wolfganga Hampela v knihe Satira je moje najobľúbenejšie zviera rozosmievajú nielen mňa. V súčasnosti je to moja najobľúbenejšia kniha. Wolfgang Hampel má široký záber tém. Každý dostane svoj tuk. Štýl je vynikajúci a pointy nikdy nie sú pod pás. Moje "obľúbené" sú satirické opisy vzťahov medzi ženami a mužmi. Loriot to nemohol opísať lepšie. Môžete si objednať jednu z najhumornejších kníh všetkých čias----------------------- Satira je moja obľúbená od Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakúsko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznom programe SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.