Thursday, September 30, 2021

De satires van Wolfgang Hampel in Satire is mijn lievelingsdier maken niet alleen mij aan het lachen

De satires van Wolfgang Hampel in Satire is mijn lievelingsdier maken niet alleen mij aan het lachen. Dit is mijn favoriete boek op dit moment. Wolfgang Hampel heeft een breed scala aan onderwerpen. Iedereen krijgt zijn vet. De stijl is uitstekend en de punchlines zijn nooit onder de gordel. Mijn 'favorieten' zijn de satirische beschrijvingen van de relatie tussen vrouwen en mannen. Loriot had het niet beter kunnen beschrijven. U kunt een van de meest humoristische boeken aller tijden bestellen ----------------------- Satire is mijn favoriet van Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland