Monday, September 20, 2021

Wolfgang Hampel, Satira je moja najljubša žival, odličen slog in odlične poante.

Satire Wolfganga Hampla v knjigi Satira je moja najljubša žival ne nasmejijo le mene. To je trenutno moja najljubša knjiga. Wolfgang Hampel se ukvarja s širokim spektrom tem. Vsakdo dobi svojo maščobo. Slog je odličen, poanta pa nikoli ni pod črto. Najljubši so mi satirični opisi odnosov med ženskami in moškimi. Loriot tega ne bi mogel bolje opisati. Naročite lahko eno najbolj humorističnih knjig vseh časov----------------------- Satira je moja najljubša od Wolfganga Hampla:------------- national & international--------------------- ZDA , Združenega kraljestva, Avstralija, Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija, Madžarska, Japonska , Japonska, Meksika, Avstrija, Poljska, Romunija, Slovaška republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v oddaji HERZSCHLAG-MOMENTE na televiziji SWR 3 v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.