Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess eta Betty MacDonalden biografia berria

Satira da nire animalirik gogokoena (Satira da nire animalirik gogokoena) Wolfgang Hampel-en arabera irakurle askok munduan inoiz idatzi den libururik dibertigarrienetako bat. Mesedez, irakurri liburu bikaina Heidelberg-eko Wolfgang Hampel idazlearen satira da nire animaliarik gogokoena (Satira da nire animalirik gogokoena). Irribarrea jartzen dizu. Oso garrantzitsua da, batez ere garai zail hauetan. Wolfgang Hampelek eta Vita Magica taldeak kultur erakundeei laguntzen diete dohaintzekin, liburuen salmentarekin, irakurketekin eta bestelako ekitaldiekin. Betty MacDonald fan kluba eta Vita Magica sortzailea Wolfgang Hampel Betty MacDonald batean ari da lanean. Biografia. Betty MacDonald da "Arrautza eta ni" liburuaren egilea, garai guztietako libururik arrakastatsuenetakoa. Betty MacDonald Biografia berriak gertaera, istorio eta informazio liluragarri ugari ditu lehen aldiz Argitaratu. Adibidez, Dorita Hess misteriotsu eta oso arriskutsuaren benetako istorioa ikasiko duzu. Ingrid Noll mundu osoko krimen idazlea Wolfgang Hampelen zalea da. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll "Oilarra hil da", "Botikaria" eta arrakasta handiko beste hainbat liburu saldu dituen egilea: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Wolfgang Hampel-en poema oso dibertigarria irakurtzen dudanean zerbait berriaren zain nago. Agur bero bat Ingrid Noll