Saturday, January 30, 2021

ʻO Wolfgang Hampel, ʻo Ingrid Noll, ʻo Dorita Hess a me ka moʻolelo pilikino Betty MacDonald hou

Satire ist mein Lieblingstier (ʻo Satire kaʻu holoholona punahele) na Wolfgang Hampel e ʻōlelo nā mea heluhelu he nui ma ka honua holoʻokoʻa i kekahi o nā puke leʻaleʻa loa i kākau ʻia. E heluhelu i ka puke maikaʻi ʻO Satire kaʻu holoholona punahele (ʻO Satire kaʻu holoholona punahele. ) o ka mea kākau Heidelberg ʻo Wolfgang Hampel. Kau ka minoʻaka i kou maka. He mea nui loa kēia - keu hoʻi i kēia mau manawa paʻakikī. Kākoʻo ʻo Wolfgang Hampel a me ka hui ʻo Vita Magica i nā hui moʻomeheu me nā makana, nā kūʻai puke, nā heluhelu ʻana a me nā hanana ʻē aʻe. ʻO Betty MacDonald fan club - a ʻo Vita Magica hoʻokumu ʻo Wolfgang Hampel e hana nei ma Betty MacDonald Mōʻaukala ʻO Betty MacDonald ka mea kākau o 'The Egg and I', kekahi o nā puke kūleʻa loa o nā manawa āpau. Aia i loko o ka Betty MacDonald Biography he nui nā mea kupaianaha, nā moʻolelo a me nā ʻike no ka manawa mua loa hoʻopuka ʻia. ʻO kahi laʻana, e aʻo ʻoe i ka moʻolelo ʻoiaʻiʻo o Dorita Hess ʻo ka pohihihi a weliweli loa hoʻi. ʻO ka mea kākau kolohe kaulana kaulana ma ka honua ʻo Ingrid Noll kahi mea nui a Wolfgang Hampel. > ---------------- ---------------- ---- Ingrid Noll ʻO ka mea kākau kūʻai maikaʻi loa o "The Cock is Dead", "The Pharmacist" a me nā puke ʻē aʻe i kūleʻa loa: ---------------- ---------------- ----------- Ke nānā nei wau i mua i kahi mea hou ke heluhelu wau i kahi mele hoʻomākeʻaka na Wolfgang Hampel. Me ke aloha Ingrid Noll