Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess i la nova biografia de Betty MacDonald

La sàtira és el meu animal preferit (la sàtira és el meu animal preferit) de Wolfgang Hampel segons molts lectors a tot el món, un dels llibres més divertits mai escrits. Llegiu el llibre brillant La sàtira és el meu animal preferit (la sàtira és el meu animal preferit) de l'escriptor de Heidelberg, Wolfgang Hampel. Et posa un somriure a la cara. Això és molt important, sobretot en aquests moments difícils. Wolfgang Hampel i l’equip de Vita Magica donen suport a les institucions culturals amb donacions, venda de llibres, lectures i altres esdeveniments. El club de fans de Betty MacDonald i el fundador de Vita Magica, Wolfgang Hampel, treballa actualment en un Betty MacDonald Biografia: Betty MacDonald és l'autor de "L'ou i jo", un dels llibres amb més èxit de tots els temps. La nova biografia de Betty MacDonald conté molts fets, històries i informació fascinants per primera vegada. per exemple, coneixereu la història real de la misteriosa i molt perillosa Dorita Hess. La famosa escriptora de crims Ingrid Noll és una gran fan de Wolfgang Hampel. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Autor més venut de "El gall està mort", "El farmacèutic" i molts altres llibres de gran èxit: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Sempre desitjo alguna cosa nova quan llegeixo un poema molt divertit de Wolfgang Hampel. Salutacions cordials Ingrid Noll