Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess a nová biografie Betty MacDonald

satira je moje oblíbené zvíře (satira je moje oblíbené zvíře) od Wolfganga Hampala podle mnoho čtenářů po celém světě jedna z nejzábavnějších knih, jaké kdy byly napsány. Přečtěte si brilantní knihu Satira je moje oblíbené zvíře (satira je moje oblíbené zvíře) spisovatele Heidelberga Wolfganga Hampela. Vyčaruje vám úsměv na tváři. To je velmi důležité - zejména v této těžké době. Wolfgang Hampel a tým Vita Magica podporují kulturní instituce prostřednictvím darů, prodeje knih, čtení a dalších akcí. fanklub Betty MacDonaldové a zakladatel Vita Magica Wolfgang Hampel v současné době pracuje na Betty MacDonald Životopis Betty MacDonald je autorkou knihy „Vejce a já“, jedné z nejúspěšnějších knih všech dob. Nová biografie Betty MacDonaldové poprvé obsahuje mnoho fascinujících faktů, příběhů a informací Například se dozvíte skutečný příběh tajemné a velmi nebezpečné Dority Hessové. Světově proslulá kriminální spisovatelka Ingrid Noll je velkým fanouškem Wolfganga Hampala. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Nejprodávanější autor knih „The Cock is Dead“, „The Pharmacist“ a mnoha dalších velmi úspěšných knih: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Vždy se těším na něco nového, když jsem si přečetl velmi vtipnou báseň od Wolfganga Hampela. s pozdravem Ingrid Noll